ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ-COACHING

59 ΜΥΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ
ΜΕ ΤΑ 32 ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΛΑΔΟ
ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΙΕΣ-ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ-AGENCIES-BROKERS-ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ-ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ
Το μοναδικό στοιχείο που αποτελεί διαχρονικό ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα είναι το σύστημα εξυπηρέτησης πελατών . Στο σύγχρονο  επιχειρησιακό περιβάλλον όλες οι επιχειρήσεις πάσχουν από την σωστή αντιμετώπιση και εξυπηρέτηση πελατών που θα τους αποφέρει , πίστη και παραμονή των υπαρχόντων πελατών , πίστη και αφοσίωση εργαζομένων και συνεργατών ,κτίσιμο εταιρικής εικόνας ,συστάσεις , διατήρηση κερδοφορίας και ανάπτυξη.

Το σύστημα Megaservice είναι δοκιμασμένο στην Ελληνική αγορά εδώ και 15 χρόνια .Σας βοηθά να αποκτήσετε μια σταθερή νοοτροπία εξυπηρέτησης και να την μεταδώσετε σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού σας .Παράλληλα σας βοηθά να εξελίξετε το ανθρώπινο δυναμικό σας και τα συστήματα σας με πρωτεύοντα στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
ΣΤΟΧΟΙ
Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο Megaservice: 59 Μυστικά στην εξυπηρέτηση πελατών μπορούν να έχουν :

Γνώση των βασικών μυστικών για το κτίσιμο και ενδυνάμωση των σχέσεων με τους πελάτες του.
Εξοικείωση με την μεθοδολογία προσδιορισμού της ενσωματωμένης αξίας των πελατών του και με τον τρόπο πρόσβασης σε αυτή
Βελτίωση της νοοτροπίας εξυπηρέτησης τόσο στο επίπεδο εξωτερικών πελατών ,όσο και σε αυτό των εσωτερικών πελατών.
Εφαρμογή προγραμμάτων εξυπηρέτησης για εξωτερικούς και εσωτερικούς πελάτες.
Γνώση των βασικών κανόνων αποφυγής λαθών στην εξυπηρέτηση και της διαδικασίας διόρθωσης τους.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Ο συνδυασμός ατομικών εφαρμογών , ομαδικών προσεγγίσεων , θεωρίας και συζήτησης , είναι δοκιμασμένη μέσα από την σειρά κύκλων του σεμιναρίου που πραγματοποιείται εδώ και 15 χρόνια, περιλαμβάνοντας τις εμπειρίες αυτές και τις νέες θεωρητικές προσεγγίσεις . Η μεθοδολογία στοχεύει στην πρακτική κατανόηση και την άμεση εφαρμογή στον χώρο των εσωτερικών πελατών (άλλων τμημάτων-προμηθευτών….), και στις ομάδες εξωτερικών πελατών. Το σεμινάριο συνοδεύετε με το βιβλίο του εισηγητή
ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο Megaservice:59 Μυστικά στην εξυπηρέτηση πελατών  απευθύνεται

Σε όσους διευθύνουν τμήματα εξυπηρέτησης πελατών και σχεδιάζουν προγράμματα εξυπηρέτησης.
Σε όσους εξυπηρετούν πελάτες από την θέση του πωλητή
Σε όσους εξυπηρετούν πελάτες από την θέση της πρώτης γραμμής επικοινωνίας με τον πελάτη.
Σε όσους νομίζουν πως….δεν εξυπηρετούν πελάτες.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Στο 16ωρο εργαστηριακό σεμινάριο Megaservice: 59 Μυστικά στην εξυπηρέτηση πελατών θα αναλυθούν και εφαρμοστούν τα παρακάτω θέματα
Πως ορίζουμε την εξυπηρέτηση πελατών και τους πελάτες μας.
Τι περιλαμβάνει η εξυπηρέτηση πελατών και πως την μετράμε.
Προσδιορισμός ενσωματωμένης αξίας πελατών , κατάταξης τους , και δημιουργία στρατηγικής κατά ομάδα πελατών.
Στιγμές αλήθειας με τον πελάτη.
Τα συνηθισμένα λάθη μας στην εξυπηρέτηση και πώς να τα διαχειριστούμε.
Η βελτίωση της νοοτροπίας εξυπηρέτησης σε προσωπικό και εταιρικό επίπεδο.
Ελάτε να μετρήσουμε τις επιδόσεις μας.
Πώς να δημιουργήσουμε προγράμματα εξυπηρέτησης για εσωτερικούς πελάτες
Δημιουργία προγράμματος εξυπηρέτησης για εξωτερικούς πελάτες.
Ανάπτυξη μέσω υπαρχόντων πελατών.
  • Πρωτογενές και δευτερογενές πακέτο εξυπηρέτησης.

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ και COACHING
Η μακρά μου εμπειρία και διαδρομή στον ασφαλιστικό κλάδο με οδήγησαν στη δημιουργία του Μοντέλου Στρατηγική Πώληση που δουλεύει τόσο στην ανάπτυξη εργασιών μέσα από την εξυπηρέτηση πελατών, όσο και στην ανάπτυξη υποκαταστημάτων μέσα από τη σωστή διοίκηση και προπόνηση των ασφαλιστών,αλλά και στην δημιουργία μιας ολοκληρωμένης ασφαλιστικής προσφοράς  μέχρι και του τρόπου παρουσίασης της.

Έτσι στον ασφαλιστικό κλάδο προσφέρω τη λύση του σεμιναρίου καθώς και μια ολοκληρωμένη εταιρική προσέγγιση που συμπεριλαμβάνει:
  • Συζήτηση και ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών
  • Δημιουργία  στρατηγικής εκπαιδευτικής προσέγγισης και προγράμματος που καλύπτει τις εξειδικευμένες ανάγκες της εταιρίας
  • Αξιοποίηση των Coaching/Mentoring υπηρεσιών του Μ.Ι.Μαυροβουνιώτη
  • Offline και Online εφαρμογές για το υποκατάστημα,το agency, το πρακτορέιο,τον broker,τον ασφαλιστή.

COACHING/MENTORING TOOLBOX ΜΙΧΑΗΛ.Ι.ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΩΤΗ
  • Εταιρικά,Ομαδικά Σεμινάρια
  • Ομαδικό και Προσωπικό Coaching/Mentoring ( επιχειρηματικό/Ζωής/Καριέρας)
  • Webinars
  • Τηλεδιασκέψεις
  • Ομιλίες σε Συνέδρια και Συναντήσεις
  • Marketing Plan (Εταιρίας, Κλάδου,Προϊόντος,Δικτύου, Επιθεώρησης, Agency,Πρακτορείου,Broker,Ασφαλιστή)
  • Οδηγοί Μάρκετινγκ ΠροϊόντωνⒸ
  • Οδηγός Αντιρρήσεων
  • Πρόγραμμα Εξυπηρέτησης Πελατών 59 ΜυστικάⒸ
  • Online Έρευνες Αγοράς (Πελατών, Υποψηφίων,Συνεργατών
  • Στρατηγική Κοινωνικών Μέσων (Facebook,Linkedin….)
  • Αξιοποίηση Internet
  • Ανάλυση Πελατολογίου με τη Στρατηγική Πώληση Ⓒ
  • Χαρτογράφηση και Στρατηγική Ανάπτυξης Συνεργατών με την Στρατηγική ΠώλησηⒸ
  • Πρωτογενές και Δευτερογενές Πακέτο Ασφαλιστικής ΕξυπηρέτησηςⒸ
  • Εφάρμοσε τις Στιγμές Αλήθειας (Moments of Trutth) στην δική σου εξυπηρέτηση
  • Personal Branding
  • Προσωπικότητα και επιτυχία:Τα 4 Στυλ Προσωπικότητας Γνώση του Στυλ σας και εφαρμογές στην Πώληση και στην Εξυπηρέτηση ΠελατώνⒸ
  • Νεό Ασφαλιστικό ΠαράδειγμαⒸ
  • Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων
  • Βάλτε Στόχους και Πραγματοποιήστε τουςⒸ
  • “Αισθάνομαι Καλά Business Plan”Ⓒ
  • Ολοκληρωμένες ΕπικοινωνίεςⒸ


ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Ο Coach κ. Μιχαήλ.Ι. Μαυροβουνιώτης  με τα 32 έτη εμπειρίας στη Διεύθυνση Μάρκετινγκ και Πωλήσεων ελληνικών και πολυεθνικών εταιριών παροχής υπηρεσιών ,διευθύνει την προσωπική του εταιρία MegaService παρέχοντας εκπαιδευτικές και συμβουλευτικές εταιρίες. Συγγραφέας των βιβλίων ,Προσωπικοί και ψυχολογικοί παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά , Στρατηγική Πώληση , Megaservice :59 μυστικά στην εξυπηρέτηση πελατών , 23  ebooks και πολλών άρθρων .Έχει διατελέσει Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ και είναι μέλος των ΕΙΜ , ΕΕΔΕ , AMA,LOMA , και άλλων οργανισμών .Η εκπαιδευτική ,συμβουλευτική και προπονητική του εμπειρία είναι πολυετής .

ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΕ  ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
►2110124130
►2110124131
►2105018493
►6938979887
michail@michailmavrovouniotis.com

Μιχαήλ.Ι.Μαυροβουνιώτης
Business & Life Mentor/Coach




Δεν υπάρχουν σχόλια: