Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Η αύξηση της σπουδαιότητας των πωλήσεων μια εταιρίας μπορεί να επιτευχθεί με δέκα πρακτικούς τρόπους. Η γκουρού των πωλήσεων Debbie Allen προτείνει ευκολονόητες ιδέες και στρατηγικές που βοηθούν κάθε πωλητή στην προσωπική του βελτίωση και στην επαγγελματική του πρόοδο , χωρίς να υποβαθμίζεται ο ρόλος της ομαδικής προσπάθειας , αλλά δίνοντας έμφαση στο άτομο . Το τελευταίο της βιβλίο «Skyrocketing Sales» γίνεται best seller και είναι γεμάτο από προσωπικά δοκιμασμένες επιχειρησιακές αρχές και πρακτικές που στηρίζουν , εμψυχώνουν και κτίζουν την αυτοπεποίθηση του στελέχους πωλήσεων.

Η κυρία Allen έχει δημιουργήσει τον δεκάλογο που πρέπει να ακολουθούν οι πωλητές. Συγκεκριμένα:

  1. Κατανοήστε τους δισταγμούς σας:Στους περισσότερους οι δισταγμοί ανάγονται στην παιδική ηλικία , τότε που οι γονείς , από αίσθημα προστασίας , βομβαρδίζουν τα παιδιά με δέκα ΟΧΙ για κάθε ένα ΝΑΙ.
  2. Είστε αυτό που σκέφτεστε ότι είστε: Αν επαναλαμβάνετε αρνητικές σκέψεις για το άτομο σας καταλήγετε να πιστέψετε πως δεν μπορείτε , δεν αξίζετε περισσότερο . Υποθηκεύετε την εμπιστοσύνη στον εαυτό σας , βλέπετε εμπόδια παντού και διστάζετε να ρισκάρετε.
  3. Οι νίκες ξεκινούν από το μυαλό:Αρχίστε με θετική σκέψη για εσάς . Το καλύτερο αντίδοτο στην αρνητική σκέψη είναι η θετική σκέψη . Είναι στο χέρι σας να προγραμματίσετε το μυαλό σας για να προβάλλει θετικές σκέψεις .Μην περιμένετε κάποιον άλλον να σας κινητοποιήσει.
  4. Ακούστε τον εαυτό σας να μιλάει θετικά:Μην αρκείστε στις θετικές σκέψεις , προχωρήστε στο να τις λέτε και φωναχτά και δείτε πως η αυτοεκτίμηση σας τονώνεται.
  5. Αποφύγετε τη συντροφιά αρνητικών ανθρώπων:Γκρινιάρηδες , ηττοπαθείς , δειλοί υπάρχουν και στο επαγγελματικό και στο προσωπικό σας περιβάλλον. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν συνηθίσει να βλέπουν μόνο τον εαυτό τους , και να τον βλέπουν μικρό , και είναι απίθανο να χαρούν με τις κατακτήσεις σας.
  6. Νιώστε περήφανος που είστε πωλητής:Σκεφτείτε τον εαυτό σας ως ειδικό σε αυτό που προσφέρετε . Οι πελάτες σας έχουν ανάγκη από τη βοήθεια ενός ειδικού , και όχι ενός παραγγελιολήπτη.
  7. Προσεγγίστε κάθε επαφή σας με ενεργητικότητα και ενθουσιασμό:Έτσι, ο πελάτης αισθάνεται ωραία , νιώθει πως ενδιαφέρεστε . Ο ενθουσιασμός είναι μεταδοτικός! Προσελκύει. Σας διαφοροποιεί από έναν ανταγωνιστή.
  8. Αποφύγετε την πιεστική πώληση:Μη σκέφτεστε πώς να «πουλήσετε» στον πελάτη . Αφήστε τον να «αγοράσει» από εσάς . Η παραδοσιακή τεχνική της πιεστικής πώλησης δημιουργεί αντιπαράθεση ,ένταση , δυσπιστία.
  9. Δεχθείτε τις προκλήσεις που σας οδηγούν να αλλάξετε:Φυσικά κάθε άνθρωπος αναπτύσσει συνήθειες και ρουτίνες και βολεύεται με αυτές . Πόσο μάλλον , όταν ένας τρόπος πώλησης έχει αποδειχθεί αποτελεσματικός για εσάς. Ωστόσο ο κόσμος αλλάζει , ο ανταγωνισμός σας αλλάζει , οι πελάτες σας εκτίθενται σε αλλαγές.
  10. Μη φοβηθείτε να κάνετε λάθος:Οι άνθρωποι μαθαίνουν περισσότερα από τα λάθη , παρά από τις επιτυχίες τους . Και δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση από τη νίκη που έρχεται μετά την υπερπήδηση εμποδίων ,την αντίκρουση ενστάσεων των πελατών και τη διόρθωση λαθών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: