Η κυρία Allen έχει δημιουργήσει τον δεκάλογο που πρέπει να ακολουθούν οι πωλητές. Συγκεκριμένα:
- Κατανοήστε τους δισταγμούς σας:Στους περισσότερους οι δισταγμοί ανάγονται στην παιδική ηλικία , τότε που οι γονείς , από αίσθημα προστασίας , βομβαρδίζουν τα παιδιά με δέκα ΟΧΙ για κάθε ένα ΝΑΙ.
- Είστε αυτό που σκέφτεστε ότι είστε: Αν επαναλαμβάνετε αρνητικές σκέψεις για το άτομο σας καταλήγετε να πιστέψετε πως δεν μπορείτε , δεν αξίζετε περισσότερο . Υποθηκεύετε την εμπιστοσύνη στον εαυτό σας , βλέπετε εμπόδια παντού και διστάζετε να ρισκάρετε.
- Οι νίκες ξεκινούν από το μυαλό:Αρχίστε με θετική σκέψη για εσάς . Το καλύτερο αντίδοτο στην αρνητική σκέψη είναι η θετική σκέψη . Είναι στο χέρι σας να προγραμματίσετε το μυαλό σας για να προβάλλει θετικές σκέψεις .Μην περιμένετε κάποιον άλλον να σας κινητοποιήσει.
- Ακούστε τον εαυτό σας να μιλάει θετικά:Μην αρκείστε στις θετικές σκέψεις , προχωρήστε στο να τις λέτε και φωναχτά και δείτε πως η αυτοεκτίμηση σας τονώνεται.
- Αποφύγετε τη συντροφιά αρνητικών ανθρώπων:Γκρινιάρηδες , ηττοπαθείς , δειλοί υπάρχουν και στο επαγγελματικό και στο προσωπικό σας περιβάλλον. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν συνηθίσει να βλέπουν μόνο τον εαυτό τους , και να τον βλέπουν μικρό , και είναι απίθανο να χαρούν με τις κατακτήσεις σας.
- Νιώστε περήφανος που είστε πωλητής:Σκεφτείτε τον εαυτό σας ως ειδικό σε αυτό που προσφέρετε . Οι πελάτες σας έχουν ανάγκη από τη βοήθεια ενός ειδικού , και όχι ενός παραγγελιολήπτη.
- Προσεγγίστε κάθε επαφή σας με ενεργητικότητα και ενθουσιασμό:Έτσι, ο πελάτης αισθάνεται ωραία , νιώθει πως ενδιαφέρεστε . Ο ενθουσιασμός είναι μεταδοτικός! Προσελκύει. Σας διαφοροποιεί από έναν ανταγωνιστή.
- Αποφύγετε την πιεστική πώληση:Μη σκέφτεστε πώς να «πουλήσετε» στον πελάτη . Αφήστε τον να «αγοράσει» από εσάς . Η παραδοσιακή τεχνική της πιεστικής πώλησης δημιουργεί αντιπαράθεση ,ένταση , δυσπιστία.
- Δεχθείτε τις προκλήσεις που σας οδηγούν να αλλάξετε:Φυσικά κάθε άνθρωπος αναπτύσσει συνήθειες και ρουτίνες και βολεύεται με αυτές . Πόσο μάλλον , όταν ένας τρόπος πώλησης έχει αποδειχθεί αποτελεσματικός για εσάς. Ωστόσο ο κόσμος αλλάζει , ο ανταγωνισμός σας αλλάζει , οι πελάτες σας εκτίθενται σε αλλαγές.
- Μη φοβηθείτε να κάνετε λάθος:Οι άνθρωποι μαθαίνουν περισσότερα από τα λάθη , παρά από τις επιτυχίες τους . Και δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση από τη νίκη που έρχεται μετά την υπερπήδηση εμποδίων ,την αντίκρουση ενστάσεων των πελατών και τη διόρθωση λαθών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου