- Έχετε μια γραπτή δήλωση πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών;
- Έχει αυτή η δήλωση κυκλοφορήσει ευρύτατα μέσα στην εταιρία;
- Λαμβάνουν οι πελάτες ένα αντίγραφό αυτής της πολιτικής;
- Περιλαμβάνεται η εξυπηρέτηση πελατών στο marketing plan της εταιρίας;
- Ποια στοιχεία της εξυπηρέτησης πελατών παρακολουθείτε τακτικά;
- Παρακολουθείτε την απόδοση των ανταγωνιστών σας στην εξυπηρέτηση πελατών;
- Γνωρίζετε το πραγματικό κόστος σας στην παροχή εξυπηρέτησης πελατών;
- Έχουν οι πελάτες σας άμεση πρόσβαση πληροφοριών διαθεσιμότητας αποθεμάτων και παράδοσης παραγγελιών;
- Πως ενημερώνετε τους πελάτες σας για την εξέλιξη της παραγγελίας τους;
10.Υπάρχει ένα συγκεκριμένο σημείο επαφής με τους πελάτες στα γραφεία σας;
11.Έχετε κάνει κάποια προσπάθεια υπολογισμού του κόστους λαθών στην εξυπηρέτηση; (π.χ μερική εκτέλεση παραγγελίας, καθυστερημένη παράδοση κ.α)
12.Προσπαθείτε να μετρήσετε τα κόστη παροχής διαφορετικών επιπέδων εξυπηρέτησης πελατών;
13.Κάνετε μετρήσεις της εσωτερικής και εξωτερικής εξυπηρέτησης;
14.Πως επικοινωνείτε στους πελάτες τις πολιτικές σας για την εξυπηρέτηση τους;
15. Ποιος είναι ο μέσος όρος εκτέλεσης παραγγελίας;
16.Μετράτε τη χρονική διάσταση παραγγελίας έως την εκτέλεση της, και τις καθυστερήσεις που συμβαίνουν;
17.Παίρνει ο επικεφαλής της εταιρίας μια τακτική αναφορά πάνω στην απόδοση εξυπηρέτησης πελατών;
18.Προσπαθείτε συνειδητά να προσλαμβάνετε άτομα με θετική νοοτροπία και συμπεριφορά στην εξυπηρέτηση πελατών;
19.Χρησιμοποιείτε έννοιες του ποιοτικού ελέγχου στην διοίκηση της εξυπηρέτησης πελατών;
20.Διαφοροποιείτε τα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών για κάθε προϊόν;
21.Διαφοροποιείτε τα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών για κάθε κατηγορία πελατών;
22. Έχετε ένα συγκεκριμένο κόστος για ένα λάθος στην εξυπηρέτηση (κόστος χαμένων πωλήσεων, κόστος παραγγελιών που δεν παραλαμβάνονται, κ.α);
23.Προμηθεύετε τους πελάτες σας με ένα Εγχειρίδιο Εξυπηρέτησης;
24.Μετράτε σε τακτική βάση το εσωτερικό «κλίμα» εξυπηρέτησης πελατών;
25.Ο Οργανισμός σας για εξυπηρέτηση πελατών διοικεί αποτελεσματικά την σχέση με τον πελάτη από την παραγγελία μέχρι την παράδοση και πέρα από αυτήν;
26.Πως ελέγχετε και ανταποκρίνεστε στα παράπονα των πελατών;
27.Πόσο ανταποκριτικοί είστε στα αιτήματα των πελατών σας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου