Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΔΙΚΤΥΩΝΟΝΤΑΙ

Ο ασφαλιστικός σύμβουλος πρέπει να δράσει και αυτός πάνω στις διαμορφωμένες περιστάσεις της δικτύωσης.

Δικτύωση είναι η δημιουργία αμοιβαία επωφελών και επικερδών σχέσεων για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Δικτύωση ΔΕΝ είναι να μοιράζουμε επαγγελματικές κάρτες ή να στέλνουμε σειρά γραπτών ή ηλεκτρονικών επιστολών.

Οι καταναλωτές είναι ενεργητικά συμμέτοχοι στην εποχή της δικτύωσης:

· Η NOVA τους προτείνει να συστήσουν έναν φίλο νέο συνδρομητή κερδίζοντας και οι δυο ένα μήνα δωρεάν συνδρομή.

· Το πρόγραμμα BONUS συνδυάζει αεροπορική εταιρία, Super market, κινητή τηλεφωνία και τράπεζα, ανταμείβοντας με πόντους την αγορά –συνεργασία με αυτές και δίνοντας το δικαίωμα εξαργύρωσης των πόντων, πάλι μέσα στον κύκλο των συνεργαζόμενων εταιριών.

· Το Amazon ανταμείβει αντίστοιχα την σύσταση και την αγορά από τους συστεινόμενους.

· ΟΙ εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ αναπτύσσονται προωθώντας την ιδέα της παραγωγικής κατανάλωσης και της ανταμοιβής των αγορών από συστάσεις.

Σε αυτό το περιβάλλον ζει και κινείται ο καταναλωτής. Και τι κάνουν οι εταιρίες και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβούντες για να το αξιοποιήσουν. Σε αυτή την πραγματικότητα μην ξεχνάμε και τον κλασσικό τρόπο ανάπτυξης που διδάσκεται σε κάθε ασφαλιστική σχολή : Με κάθε παράδοση συμβολαίου να παίρνετε συστάσεις.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι:

1. Γιατί ο πελάτης να δώσει συστάσεις όταν δεν έχει κάποιο απτό όφελος:

2. Γιατί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να επιδοτήσει την ανταμοιβή του πελάτη που συστήνει, όταν η ασφαλιστική εταιρία όφειλε να το κάνει, κι όταν μάλιστα η νομοθεσία δεν τον κατοχυρώνει στη σχέση του με τον πελάτη;

Το πρώτο ερώτημα δεν μπορούμε να το απαντήσουμε εμείς. Απλά θέλω να υπογραμμίσω ότι και εγώ προσωπικά δεν δίνω συστάσεις χωρίς αμοιβαία επωφέλεια. Άρα το ερώτημα εάν επαναδιατυπωθεί θα μπορούσε να ήταν Γιατί να περιμένουμε ο πελάτης στο θέμα των συστάσεων να αγνοήσει το πώς λειτουργεί καθημερινά ,και το τι προσφορές έχει και να επιστρέψει στον προ 50ετίας τρόπο που βολεύει τις ασφαλιστικές εταιρίες;

Το δεύτερο ερώτημα αφορά την ίδια την επιβίωση του ασφαλιστικού συμβούλου. Η ζωή μας δείχνει ότι ο πρώτος κανόνας επιβίωσης των επαγγελματιών είναι :Να εκμεταλλεύονται τις ευκαιρίες του εξωτερικού περιβάλλοντος, και να προετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν τους κινδύνους που προέρχονται από αυτό.

Ο ασφαλιστικός σύμβουλος που θέλει να παραμείνει μοντέρνος και ζωντανός θα πρέπει να κάνει 3 πράγματα:

1. Να κάνει την δικτύωση , δηλαδή την δημιουργία αμοιβαία επωφελών και επικερδών σχέσεων για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, τμήμα της καθημερινότητας τους.

2. Να δημιουργήσει μια προσωπική πολιτική ανταμοιβής των συστάσεων από πελάτες και γνωστούς του.

3. Να μην περιμένει από την εταιρία ή εταιρίες που συνεργάζεται τα αυτονόητα.

Το μέλλον ανήκει σε αυτού που το προετοιμάζουν

Δεν υπάρχουν σχόλια: