Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΥ 1:ΠΟΣΟ ΑΞΙΖΕΙ Η ΩΡΑ ΣΑΣ;

Ξεκινά μια νέα χρονιά. Με νέους στόχους και την πίστη και ελπίδα να πάτε ακόμη καλύτερα. Και φυσικά μπορείτε.

Πολλές φορές ακούμε ότι χρειάζεται να έχεις έναν καθαρά διατυπωμένο στόχο , γιατί εάν δεν ξέρεις που θες να πας, τότε μοιάζεις με ...ακυβέρνητο καράβι. Συμφωνώ και εγώ όπως και εσείς. Για πέστε μου όμως τι λέει η εμπειρία σας. Αρκεί αυτό; Αρκεί δηλαδή και να έχουμε έναν ξεκάθαρο στόχο και να θέλομε να τον πετύχουμε; Αυτό δεν κάνατε και πέρσι ; Πιάσατε τον στόχο σας; Εύχομαι ναι. Αν όμως κάτι δεν πήγε όπως θέλατε, αντιλαμβάνεστε και εσείς μια μεγάλη αλήθεια. Ότι το πιο σημαντικό για να πετύχεις έναν στόχο δεν είναι να ξέρεις το που θες να πας, αλλά το που βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή. Δηλαδή το σημείο εκκίνησης σου. Συμφωνείτε;

Η γνώση του σημείου εκκίνησης σας απλά σημαίνει το να γνωρίζετε 5 σημαντικές αλήθειες για το που βρίσκεται η ασφαλιστική σας δραστηριότητα αυτή την στιγμή. Ποια είναι η παρούσα σας κατάσταση. Ο στόχος σας είναι η μελλοντική κατάσταση στην οποία θέλετε να είστε την 31 Δεκεμβρίου του 2008. Αυτό που πρέπει τότε να κάνετε είναι να γεφυρώσετε το χάσμα μεταξύ της παρούσας και μελλοντικής κατάστασης σας.

Απαντήστε λοιπόν στα παρακάτω ερωτήματα

1) Πόσο αξίζει η ώρα μου;

2) Πόσους πελάτες έχω;

3) Ποιο ήταν το μέσο ασφάλιστρο μου;

4) Πόσοι πελάτες σας είχαν μέσο ασφάλιστρο μεγαλύτερο του μέσου όρου σας;

5) Πόσες (κατά προσέγγιση) ώρες διαθέσατε σε καθένα από αυτούς;

Αυτά είναι τα 5 κρίσιμα ερωτήματα που θα πρέπει να απαντήσετε για να γνωρίζετε ποια είναι η παρούσα κατάσταση σας

Από αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσω να δώσετε απάντηση σε αυτά τα 5 ερωτήματα . Ένα ερώτημα κάθε φορά, γιατί έχουμε και τους περιορισμούς της στήλης. (Αν θέλετε να έχετε άμεσα όλα τα στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να απαντήσετε και στα 5 ερωτήματα ,αλλά και την δική μου βοήθεια σε αυτό στείλτε μου ένα μήνυμα στο mmavrovouniotis@gmail.com με θέμα ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΜΟΥ και τα στοιχεία επικοινωνίας σας και θα ανταποκριθώ άμεσα.)

Πόσο αξίζει η ώρα μου;

Αν ήσασταν υπάλληλος θα ήταν πιο εύκολος ο υπολογισμός. Θα διαιρούσατε τον μικτό μισθό(συμπεριλαμβανομένων και των κρατήσεων) δια 160 (αν δουλεύατε 8ωρο επί 4 εβδομάδες δηλαδή 20χ8=160) και θα βρίσκατε πόσο αξίζει η ώρα σας. Δηλαδή πόσο ο εργοδότης εκτιμά την ώρα σας, oχι πόσο στην πραγματικότητα αυτή αξίζει.

Πως θα το υπολογίσετε τώρα; Αθροίστε όλες τις καταστάσεις προμηθειών που εισπράξετε τον Δεκέμβριο, από όλους τους κλάδους και από όλες τις εταιρίες που συνεργάζεστε. Αθροίζετε τα μικτά ποσά. Το σύνολο σας είναι οι μικτές αμοιβές σας για τον Δεκέμβριο.

Τώρα υπολογίστε πόσες ώρες αργαστήκατε τον Δεκέμβριο. Ώρες στο γραφείο ,ώρες ραντεβού ,ώρες μετακινήσεων, ώρες εκπαίδευσης,ώρες τηλεφωνημάτων, ώρες δουλειάς από το σπίτι. Αυτό είναι το άθροισμα των ωρών για έναν ελεύθερο επαγγελματία.

Αν διαιρέσετε το σύνολο των μικτών αμοιβών σας με το σύνολο των ωρών σας, θα έχετε την απάντηση στο πρώτο ερώτημα , δηλαδή στο πόσο αξίζει η ώρα μου.

Κάποιοι σημαντικοί παράμετροι σε αυτό το αποτέλεσμα είναι

l Μπορείτε να αυξήσετε την αξία κάθε ώρας σας, διαθέτοντας την εκεί που είναι το σημαντικό για την επιχείρηση σας. Και το σημαντικό είναι η εξυπηρέτηση των πελατών σας.

l Ποιών πελατών όμως . Έχουν όλοι οι πελάτες σας την ίδια αξία;

Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης

mmavrovouniotis@gmail.com

http://megaservicenet.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: