Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΥ 3:ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΜΟΥ;

Σήμερα θα ασχοληθούμε με το τρίτο από τα 5 ερωτήματα αξιολόγησης της επιχείρησης μας. Με το Ποιο είναι το μέσο ασφάλιστρο μου

Για να βάλουμε στόχο ,πρέπει πρώτα να γνωρίζουμε το που βρισκόμαστε. Αυτό άλλωστε το ερώτημα απαντάμε μέσα από τα α 5 βασικά ερωτήματα Αξιολόγησης της Επιχείρησης μας. Το μέσο ασφάλιστρο μας ΑΝΑ ΠΕΛΑΤΗ λοιπόν της προηγούμενης χρονιάς είναι μια κρίσιμη ιστορική πληροφορία.

Μπορούμε να το προσεγγίσουμε με τους ακόλουθους τρόπους.

  • Μέσο ολικό ασφάλιστρο: Δηλαδή το σύνολο των ΜΙΚΤΩΝ ασφαλίστρων[1] ανά πελάτη. Για να το βρούμε αθροίζουμε το σύνολο των εισπραχθέντων ασφαλίστρων της χρονιάς από όλους τους κλάδους και από όλες τις εταιρίες που συνεργαζόμαστε και το διαιρούμε δια του αριθμού των πελατών μας.
  • Μέσο ασφάλιστρο ανά κλάδο: Δηλαδή το μέσο μεικτό ανά πελάτη ασφάλιστρο ανά κλάδο. Στοιχείο που μπορεί να έχει χρησιμότητα όταν το αναλύσουμε μαζί με την προμήθεια μας από κάθε κλάδο στη συνέχεια.

Τα λάθη που κάνουμε εδώ είναι:

    1. Να υπολογίζουμε το Μέσο Ασφάλιστρο ανά συμβόλαιο. Αυτό ενδιαφέρει την εταιρία που εκδίδει το συμβόλαιο και όχι εσάς.
    2. Να υπολογίζουμε το Μέσο (καθαρό ) ασφάλιστρο: Αυτή η αντίληψη εστιάζει σε λάθος «τσέπη» και σε λάθος ανάγκες. Είναι το ίδιο με την αστεία αντίληψη του να μπαίνουν οι στόχοι σε έναν ασφαλιστή με βάση το τι ανάγκες εισοδήματος έχει, το τι προμήθειες χρειάζεται και το πόσα συμβόλαια και ασφάλιστρα πρέπει να κάνει τον μήνα. Δηλαδή ξεχνάμε και εδώ την πελατοκεντρική προσέγγιση. Στοχοποιούμε με βάση τις ανάγκες της ασφαλιστικής εταιρίας και όχι της ΔΙΚΗΣ μας επιχείρησης. Γιατί μια επιχείρηση δεν έχει ούτε ένα προμηθευτή ούτε μια πηγή εισοδήματος. Και όλοι εσείς που διαβάζετε αυτό το άρθρο είστε επιχειρηματίες όχι υπάλληλοι.

Αυτό που έχει τώρα σημασία είναι να δείτε προσωπικά το δικό σας μέσο ασφάλιστρο .Αγνοείστε τόσο το Μέσο Ασφάλιστρο τόσο της εταιρίας όσο και της μονάδας (αν ανήκετε σε αυτή και δεν είναι δική σας). Αυτό που έχει αυτή τη στιγμή σημασία είστε ΕΣΕΙΣ. Το δικό σας πελατολόγιο είναι συγκεκριμένο, ο τρόπος σας είναι επίσης συγκεκριμένος , τα ταλέντα σας το ίδιο. Δεν είστε μέρος μιας μηχανή –και μην δεχθείτε ποτέ να γίνετε με οποιοδήποτε τίμημα. Εσείς είστε η μηχανή επιτυχίας των δικών σας στόχων. Δημιουργίας της δικής σας ζωής, του δικού σας μέλλοντος. Εσείς πρέπει να πάρετε τη ζωή σας στα χέρια σας , και να αξιοποιήσετε ότι εξωτερική βοήθεια έχετε (εταιρία, υποκατάστημα, κλπ) ,αρκεί να σας βοηθά στην επιτυχία των δικών σας στόχων, Μην παρεξηγήσετε τα λόγια μου. Δεν είπα να μην γίνετε μέρος μιας ομάδας και ενός ομαδικού στόχου. Όχι φυσικά. Αυτό είναι προϋπόθεση. Όμως αυτό δεν σημαίνει να συμμετέχετε άκριτα σε μια ομάδα, να μην αναλαμβάνετε την ηγεσία της δικής σας ζωής και να μην βάζετε ΕΣΕΙΣ τους στόχους σας.

Με βάση λοιπόν το Μέσο Ασφάλιστρο της προηγούμενης χρονιάς γνωρίζετε το ΠΟΥ βρισκόσαστε και αυτό είναι το ασφαλέστερο σημείο για να μιλήσετε για στόχους και στρατηγικές στη συνέχεια.

mmavrovouniotis@gmail.com

http://megaservicenet.blogspot.com



[1] Μας ενδιαφέρει το Μικτό Ασφάλιστρο γιατί μας ενδιαφέρει ο πελάτης. Αυτό γνωρίζει ότι πληρώνει και δεν τον αφορά ρι από αυτό είναι μεικτό ή καθαρό για εμάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: